Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Birini gerçekten etkileyen bir olay herkeside etkileyecektir. Dünyaya yön veren insanlardan ve olaylardan bahsediyor.cok ama çok beğenmiştim.Bulsam yine okurum
Evvela mutfağa giriyorum. Bir evin yuva olup olmadığı mutfağından anlaşılır derdi annem. Çay, çorba, ıhlamur artık ne olursa, ocakta muhakkak bir şey kaynamali...Evin şifası da selameti de mutfaktan yayılırmıs...