Elif

Elif
@Elf_bn
İçinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak.
Reklam
Siz fiziksel olarak yanında olmasanız da dualarınız annenize ulaşırdı.
İnsan, en çok alıştığı yoklukla yaşar.
İnsan yaşarken biriktirdiği acılarla olgunlaşır; zamanla, gülmek bile sessizleşir.
"Annem ölürken elimi sımsıkı tutuyordu, hiç bırakmayacakmış gibiydi."
Sayfa 178·Kitabı okudu
Reklam