Elif H.

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi hissetmek isteyenlere… /800. İnceleme (3 kitap hediyeli!)
9/10
·192 syf.··
2026 41. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2026 13:05
Herkese kendini anlatmak zorunda değilsin. Her ilişkiyi sürdürmek zorunda değilsin. Her yükü taşımak zorunda hiç değilsin. Şşş… Rahatla… Dünyanın bütün ağırlığını sırtlamana gerek yok! “Ben yapmazsam kimse yapmayacak,” “Ben olmazsam yürümeyecek,” diye her şeyin peşinde koşturmayı bırak! Yorgunsun biliyorum. Ruhun hayattan tiksinmiş durumda. Bir gün ölüp gittiğinde “yürümez,” dediğin her iş sensiz yürüyecek! Kırmaktan korkup, nazik yaklaştığın herkes seni yanlışlarınla anacak… Kendini tüketme bu kadar. Kimse seni anlamayacak. Aksine nasıl olsa taşıyabiliyor diye bütün yükleri senin sırtına yüklemeye başlayacaklar. “Sürekli yorgun hissediyorsan, sürekli içinde bir kasvet varsa, sürekli neşeli olamıyorsan belki de bunu kendi kişiliğine yüklemeden önce çevrene bakman gerekiyor. Çünkü bazen üzgün, yetersiz ya da yorgun değilsindir; sadece yanlış insanların etrafındasındır.” Biliyor musun, hoyratlık değil de incelik yakıyor canımı, diyor Şükrü Erbaş ve devam ediyor, “İncelik... sensin bütün zamanların açık yarası.” Cahit Zarifoğlu, “Bir incelik gösterin, incinmesin yüreğim.” Oysa dünyada en çok ince insanlar kırılıyor. “Ah kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya,” diyerek son sözü söylüyor Gülten Akın ve Dünya hassas kalpler için gerçek bir cehennem! derken ne kadar haklı Alman yazar Johann Wolfgang Von Goethe“Ne olacağını bilmiyorum ama ne olursa olsun, bir şekilde yola devam edebileceğimi biliyorum.” Kişisel gelişim zırvalıklarına inanmıyorum! Samimiyetsiz, uydurma, çokça kalıp ifadeler kullanan, kâğıt israfı diyebileceğim çalışmalar birçoğu… Lakin Beyhan hoca başka! İçimizden biri gibi sanki… Kitabı okurken, seninle aynı yollardan geçtiğini, aynı hatalara düştüğünü görüyor ve okuduğun kitap hayatını değiştirmese bile yaralarına iyi geldiğini hissediyorsun. “Bana iyi
Kendini Tüketmeden YaşaBeyhan Budak · Kronik Kitap · 202672 okunma
Elif H.
Öyle güzel bir inceleme olmuş ki resmen "senin şuan ihtiyacın olan kitap bu kitap" demişsiniz. Bu güzel tavsiyeyi aldık kabul ettik bu güzel inceleme için de ayrıyeten teşekkür ederiz. Merhem niyetine...
𝙉𝙚 𝙜𝙪̈𝙯𝙚𝙡 𝙨𝙤̈𝙮𝙡𝙚𝙢𝙞𝙨̧ 𝙎̧𝙚𝙢𝙨-𝙞 𝙏𝙚𝙗𝙧𝙞𝙯𝙞 ; "𝙃𝙚𝙧𝙠𝙚𝙨𝙚 '𝙞𝙮𝙞 𝙞𝙣𝙨𝙖𝙣' 𝙙𝙚𝙮𝙞𝙥 𝙖𝙘̧𝙖𝙧𝙨𝙖𝙣 𝙜𝙤̈𝙣𝙪̈𝙡 𝙥𝙚𝙣𝙘𝙚𝙧𝙚𝙣𝙞, 𝙠𝙞𝙢𝙞 𝙘𝙖𝙢ı𝙣ı 𝙞𝙣𝙙𝙞𝙧𝙞𝙧, 𝙠𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙚𝙣𝙘𝙚𝙧𝙚𝙣𝙞*" (*Bazı yerlerde 'çerçeveni' geçiyor bazı yerlerde 'pencereni')
Muhammed Ali Aktekin isimli okura yanıt verildi
Elif H.
Bir dahakine bunu da yazayım inşeAllah 😊