COK GÜZELDI!!! ortalarda biraz sıkılmıştım doğrusu ama sonu ne kadar çarpıcı olsa bile derinden etkiledi. Eğer bol bol göz yaşı dökmek ve sevilmek icin delirmek istiyorsanız öneririmmm
uzun zamandır okumak istediğim ve alır almaz okudum. Murakaminin yazın tarzını çok seviyorum ve kesinlikle yazara şans vermelisiniz. Sonu beklediğim gibi bitmedi ama severek okudum ️MURAKAMI️