" Sevmek şöyle ey sevgili dost.. Sensiz doğan güneş bile anlamsızdır dünyada benim için... Sen olmadan bana baharlar kış geliyor... Yaşamak ölmekten bile hazin geliyor.. "
"Gülleri sarı severim; toprağı ıslak,
Türküleri yanık, şiirleri hoyrat,
Havayı nemsiz, çayı demsiz.
Bir seni olduğun gibi,
Bir seni her şeye rağmen,
Bir seni, hâlâ..."
| Ümit Yaşar Oğuzcan 🌷