Keşke bana biraz sitem etseydin
Konussaydik icimizde biriktirmek yerine.
Herşey böyle havada dolaşacağina hepsini yerli yerine koyabilseydik konuşup bir bir..
Yanlış anlamış da olabiliriz mesela birbirimizi..
Konuşmalıydik işte bu yüzden..
Çünkü yillarimizi heba etmek zorunda kalmazdık konuşup çözebilecekken..
Sen bana sitem bile etmedin..
Ve ben kendimi kendi cikmazlarimda çaresizken gördüm.
Kendi cikmazimda yollar bulup yine sana gelmekti dileğim..
Ne sen dinledin ve ne ben konusabildim..
sen gittin..
ve bilmedin hiç, ben hep sendim..
#öylebiricimdengeldi #benhepsendim
#birokurbiryazar
Sskn 01.07.23