"Kim nasıl rastlasın bana? Olsa olsa hayaletler vardır. Ormana başka kimse adım atmaz."
"Hayaletler vardır, demedin mi?"
"Dedim ama böyle bir şey yok. Varsa da zararları dokunmaz, sen yaşayanlardan kork.”
“…unutacağım, unutmaya çalışacağım. Çünkü affetmeye inanmıyorum.
"Unutmakla affetmek arasında ne fark var?"
"İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar."
Dünya bütün anlamını yitirmişti. Her şey öyle hoyratça yaralıyordu ki nesnelerle bağım kopmuştu. Yalnızca içimdeki beni yiyip bitiren o şey vardı. Acı daha da şiddetle tekrar yükseldi ve sonunda saklanmak, ölmek, kaybolmak isteğiyle sırama kapaklandım.