Yaklaşık 3 yıl önce bir kitap mağazasından indirimden almıştım bu kitabı yıllarca kitaplıkta bekledi durdu bir türlü elim okumaya gitmedi en sonunda yeter artık bakayım nasılmış dedim ki iyi ki demişim.Ön yargım beni çok engellemişti yazar ya da kitabın adını hiç duymadım fiyatı da çok ucuzdu kesin kötüdür gibi bir bakış açım vardı ama kitap beni çok şaşırttı kurgu ve tahliller çok etkileyiciydi ,kahramanın hayatına giren hemen hemen bütün karakterlerin ayrı ayrı hikayeleri vardı ve hepsi de çok güzel kurgulanıp anlatılmış.Keşke daha önce okusaymışım Wil ur'un hikayesini..