Daha önce Hüseyin Rahmi' nin Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç kitabını okuyup çok beğenmiştim. Bu kitabın da konusu çok merak edip almıştım. Başlarda çok çok sıkıldım bi olay yok mu dedim çünkü ilk başlar diyaloglar var. Ve bu beni sıkmıştı. Sonra bi 25 30 sayfa sonra olayın içinde buldum kendimi ilk başlarda ne kadar sıkılsamda sonrasında çok eğlenerek hatta gülerek okudum. Hem gülüp hem de düşündüeen bir roman. Romanın kahramanı olan Efsuncu baba tılsımla uğraşan çeşitli hurafe ve batıl inançlara inanan biri. Ve olaylar Efsuncu Baba ve diğer kişiler arasında geçiyor. Kitabın son sayfalarına yazar hurafeleri, batıl inançları hayatının merkezine koyan toplumu, insanları yeriyor. Gerçekten ilk başlarda sıkılsanız bile son sayfalarını okumaya değer bir kitap. Sözlerime kitapta geçen cümlelerle bitirmek istiyorum. Hakikatın büyüklüğünü tanıyıp da onunla dost olamayanlar, o kılığa bürünmüş yalanlarla oyalanırlar...
İyi okumalar...:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kuyucaklı Yusuf, Kürk Mantolu Madonna ve İçimizdeki Şeytan'dan sonra okuduğum Sabahattin Ali'nin 3. kitabı. Uzun bir aradan sonra okuduğum ilk kitap. Çok akıcı sürükleyici bir kitaptı benim için. Kısa süre içinde biten, merakla sonunu merak ettiğim ve aynı zamanda beni dinlendiren de bir kitap. Keşke çok daha önce okusaydım dediğim kitaplar arasında . Roman Kuyucak köyünden olan Yusuf' un anne ve babasının öldürülmesiyle başlıyor. Sonrasında kitap kendini okutturuyor zaten. Beğendiğim ve gerçekten merakla okuduğum bir kitaptı. Okumak isteyen herkes tereddüt etmeden okuyabilir. İyi okumalar... :)