📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘İnsan hayatta olduğu için ev yapar, ama ölümlü olduğunu bildiği için kitap yazar. Sürü halinde yaşadığı için topluluk içinde oturur, ama yalnız olduğunu bildiği için okur. Bu okuma ona, başka bir arkadaşlığın yerini almayan ama bir başka arkadaşlık tarafından da yeri doldurulamayacak bir yoldaşlık sağlar.’
Soyguncuların ve diğer suçluların, hapishanedeyken suçlarının sorumluluğunu annelerine yükledikleri ya da kusurları için alkolü, uyuşturucuları veya romantik ilişkilerde yaşadıkları hayal kırıklıklarını suçladıkları şiirler yazdıkları sık sık dikkatimi çeken bir husus olmuştur.