Ölümsüz olmanın tek yolunun gittikten sonra hatırlanmak olduğunu ve hatırlanmanın tek yolunun da geride iyi bir hikaye bırakmak olduğunu anlamadı. Kralım, siz neden hikayenizin bu kadar kalpsiz olmasını seçtiniz?
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama zamk gibi bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.