"Bilerek haksızlık etmedim, günahtan da kaçtım fa- kat ayaklarımız yeryüzüne zincirlidir, eylemlerimiz de ebedî yasaya. Eylemsizlik de bir eylemdir, ölümsüz kar- deşin gözlerinden kurtulamadım, onun gözünde irade- mize rağmen sürekli iyilik ve kötülük ediyoruz. Ama ben yedi kat suçluyum, çünkü Tanrı'dan kaçtım, yaşama hizmet etmeyi reddettim, faydasız biriydim ben, çünkü yalnızca kendi canımı besledim, başka hiç kimseye hiz- met etmedim. Şimdi yeniden hizmet etmek istiyorum."
"Bu sözlerin yabancı bana Virata, seni anlamıyorum. Bana dileğini söyle, yerine getireyim."
"Artık irademden özgür olmak istemiyorum. Çünkü özgür olan özgür, eylemsiz olan günahkar değildir. KİM HİZMET EDERSE O ÖZGÜRDÜR