Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca,onun acısını,sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın.Bu hem kaybettiğin insana hem de kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.
"O kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki,artık umut etmek istemiyorum.En saf en masum sandığımız kişiler bile binbir hesap içinde.Hem de kirli,kanlı hesaplar.En fenasına hazır olmak lazım.O zaman daha az mutsuz oluruz..."