Elif

Elif
@Elifsahin64
Fahrenheit 451
8/10
·175 syf.··
Beğendi
·
2019 15. kitabı
kitabın ilk sözünü yazan kişi 3 ayrı zamanda okumuş, 3 ayrı zamanda da kitap ona farklı bakış açıları katmış ben bu kitabı okuduğumda ben de oluşan düşünceleri aşağıya yazıcam ama belki 30 yaşıma geldiğimde düşüncelerim değişebilir Çünkü gerçekten bu kitap belirli bir yaşa hitap etmiyor yani çok değişik bir kitap baştan söyleyeyim Bu kitabın anlatımı ağır, yazar fazla betimleme yapmış, açıkcası bu betimlemeler birazcık ağır gelebiliyor i Bu kitabın konusu ilerki zamanlarda kitabın yasadışı bir şey haline gelmesi,Elinde kitap bulunduranların kitaplarının yakılması ve o kişilerin Tımarhaneye yatırılmasıdır . Bu zaman diliminde insanlar radyoları ve televizyonları daha çok üstün tutmuşlar itfaiyeciler artık yangın söndürmek yerine yangın çıkartmaktadır lar. Guy montag isimli bir itfaiyeci bir zamana kadar böyle kitapların gerçekten yararsız olduğunu düşünüyordu ta ki bir eve kitapları yakmaya gidene kadar Evet konusu bu kadar eğer yanlış yazdığım bir yer varsa kusura bakmayın bu arada şunu söylemek isterim ki kitapta yazılan her yeri okuyun yani demek istediğim şey bazen ilk ve son sözlere önem vermeyiz ama bu kitabın ön ve son sözleri gerçekten önemli ve kitabı okumaya yardımcı oluyor. Ben bu kitabı okurken bir sürü postit kullandım çünkü gelecek zamanlarda postitlediğim yerlerin bana katkı sağlayacağını biliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. Kendinize iyi bakın
Edebiyat
Fahrenheit 451Ray Bradbury · DeBolsillo · 2006108,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sarai-Katiller Çetesi
8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2019 14. kitabı
bu kitabın konusu falan çok güzel, yazımı da güzel gerçekten yazar çok güzel yazmış ve çok da güzel betimlemiş olayları sadece anlayamadığım bir yer vardı onu tekrar tekrar okusamda anlayamadım ama zaten sarai( baş karakter) yaptığı şeyi söylediğinde, anlayamadığım yerde ne olduğunu, anladım olayı kitaptaki can sıkıcı Kitapta canımı sıkan* bir noktada bel altı sahnelerin fazla açık olması. Bunun dışında seriyi okuyup bitirmek için sabırsızlanıyorum Kitap gerçekten okumaya değer ve mesela 2-3 klasik okuduktan sonra okunabilecek çerez ve zevk veren bir kitap * canımı sıkma kısmı yanlış anlaşılmasın sadece öyle bir sahne olmasaydı olurmuydu belki olmazdı ama fazla fazla açık olmasını sevemedim
Edebiyat
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat
8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2019 13. kitabı
Bu kitap bir kadının 24 saat içinde yaşadığı gerçekten değişik ve şaşırtıcı olayları yer ediniyor. Bu kitabı okurken beni sadece sıkan bir tane sayfa (ya da durum da diyebilirim) bir adamı çok fazla betimlemişti ve ben birazcık sıkılmıştım onun dışında gerçekten bir kadının ilk başta düzgünlüğünü ve sonrasında saflığını görmek mümkün.Kitabın konusu ise şu bir kadının bir adama 24 saat içinde başına gelen ve ona hala tedirgin eden olayı anlatmasıdır. Bir alıntı ile bitirmek isterim. "Bütün özgürler gibi yalnız ve bütün yalnızlar gibi özgürüz.. ."
Edebiyat
Bir Kadının Yaşamından 24 SaatStefan Zweig · Yakamoz Yayınları · 2019151,1bin okunma
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2019 12. kitabı
Bilinmeyen bir kadının mektubu Zaten adından anlaşılacağı üzere kitap mektuptan oluşur ve mektup "Sana beni asla tanımamış olan sana." cümlesi ile başlar. Bu mektubu yazan kişinin adı yoktur ve bu mektup bir kadının hayatı boyunca sevdiği adama yazılmıştır.Bu kitabı okurken gerçekten çok şaşıracaksınız çünkü bir kadının aşkı için yaptığı hareketler ve düşündüğü şeyleri nasıl yani diye sorgulacaksınız. Gerçekten bu kitabı okumanızı öneririm yazar akıcı bir üslupla yazmış ben aslında ilk başta karşıydım okumaya ama sonrasında gerçekten okumaya değer bir kitap olduğunu farkettim
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,8bin okunma