Elif

Yaşam hakkında son derece bilgisizken ölümü bilebilir miyiz?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni sevmekten onur duyuyorum, çünkü biliyorum ki seni sevmeyi ve senin bana verebileceğin tüm sevgiyi hak ediyorum.
"Yaşamak için çok inatçısın, ölmek için de çok pinti, " oldu yorumu.
Sayfa 163·Kitabı okudu
Ve her bir insan doğup ölsün diye değil güzel yaşasın diye yaratılmıştı...
"İnsanların çoğu dünyayı korkutucu bir şey olarak görüyor ve yalnızca bu sebepten dolayı da dünya gerçekten korkutucu bir yer oluyor. "