Elisa

Elisa
@Elissaa35
Non fui, fui, non sum, non curo
"Hayat, ölümün bekleme odasıdır"
Sayfa 541 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanın kendi kendisiyle başbaşa olması, her zaman yalnızlık değil. Yalnızlığın korkunçluğu, başkalarının varlığını hissetmekte yatıyor.
Sayfa 540 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Dünyaya bir bityeniği olamadım Ne zaman denize açılsam hevesim söndü Bulandı saçlarımı sıvazladığım sular Yanıbaşlarındaydım, yalnızdım Başka meraklara daldı onlar
Sayfa 535 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Boynundaki o cumartesi kokusu Nerden geldi, nerden sızdı yalnızlığıma Sana baktıkça içimden koşmak geliyor...
Sayfa 534 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Bitmemiş bir şiir gibi Ya da yitirilmiş, hatırlanmayan Gökyüzünde bile dikiş tutturamayan martılar Artık hangi denize sığar Artık hangi hayali süsler Sanki bir şeyler hep eksik kalacak, bir şeyler...
Sayfa 533 - Kırmızı Kedi
Edebiyat