Elisa

Elisa
@Elissaa35
Non fui, fui, non sum, non curo
...her insan yalnız kendisi değil, aynı zamanda bir kez­liğine, tamamen kendine özgü, her bakımdan önemli ve dikkate değer bir noktadır. Öyle bir nokta ki, dünyanın tüm olayları kesişir burada; bir kezliğine, bir daha asla yi­nelenmeyecek bir kesişimdir bu. Dolayısıyla her insanın öyküsü önemlidir ve dünya durdukça yaşayacak Tanrısal nitelik taşır, her insan yaşadığı ve doğanın istemini yeri­ne getirdiği sürece olağanüstüdür, her türlü dikkat ve ilgiye layıktır. Her insanda ruh bir ete, kemiğe bürünmüş­tür, her insanda bir canlı acı çeker, her insanda bir Kur­tarıcı çarmıha gerilir.
Sayfa 14 - Can Yayınları
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu şehirde yağmur enlemesine yağıyor Sağımı solumu yitirmem bundan Ama nasılsa her sokağın adı sen, senden İrili ufaklı bir harf taşıyor
Sayfa 555 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Yalnızlığın soğuk sularına doğan Bir sabah gibi Girdin hayatıma Ama nasılsa bir gün akşam olacak Her gün akşam olacak
Sayfa 551 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
Yüzünde hüzün tanecikleri Saçının her teli rüzgar Sende sonsuzluğa doğru akan bir şeyler var İnsanın şiire inanası geliyor
Sayfa 550 - Kırmızı Kedi
Edebiyat
"Hayat, ölümün bekleme odasıdır"
Sayfa 541 - Kırmızı Kedi
Edebiyat