Elisa

Elisa
@Elissaa35
Non fui, fui, non sum, non curo
Kuşkusuz biz insanların etkinlik alanı bir hayvanmkinden daha geniştir, ilgi duyduğumuz nesneler daha çoktur. Ama biz de hayli dar bir çemberin içinde hapsolmuş yaşarız, bu çemberin dışına çıkmak elimizden gelmez. Elbette falan ya da filan şeyin hayali­ni kurabilirim, örneğin ille de Kuzey Kutbu’na gitmem gerektiğini geçirebilirim kafamdan ya da bunun gibi bir şey, ama istek benim kendi içimden kaynaklanıyor ve varlığım gerçekten böyle bir istekle dolup taşıyorsa, an­cak o zaman belli bir şeyi yeterince güçlü şekilde arzu­layıp gerçekleştirebilirim
Sayfa 75 - Can Yayınları
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşlerde yaşadıklarımla gerçekte yaşadıklarımı epeydir birbirinden pek ayıramaz olmuştum.
Sayfa 49 - Can Yayınları
Edebiyat
Çok düş gören biriydim; dolayısıyla düşlerde gerçektekinden daha çok yaşıyor hissediyordum kendimi, düşsel görüntüler gücü­mü ve yaşamımı yiyip tüketiyordu...
Sayfa 48 - Can Yayınları
Edebiyat
İlk kez tadıyor­dum ölümü ve ölümün tadı acıydı, çünkü doğmaktı ölüm, korkunç yenilikler karşısında duyulan dehşet ve ürküntüydü.
Sayfa 32 - Can Yayınları
Edebiyat
Ne var ki, çok önemli bir hata af dileyerek giderilemez
Sayfa 31 - Can Yayınları
Edebiyat