Elmas tatar

Ah eylül... eylül... Hayatın saadeti bilmemekte, anlamamakta... Halbuki onu yaşayıp bilmemek mümkün değil... Bir kere eylül geldi mi? Nafile... Hiçbir ümit...
Reklam
Ah, dünya ne güzel yarabbim, dünya ve hayat ne kadar güzeldi ve iyiydi... Yağmur? Lakin yağmurun ne ehemmiyeti vardı? İnsan mesut olduktan, sevdikten, sevildikten sonra her şey boştu.

Elmas tatar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
4 günde okudu
·
2023 43. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma

Elmas tatar

, bir kitap okudu
9/10
·456 syf.·
7 günde okudu
·
2023 42. kitabı
Ahmet Ümit
8.2/10 · 32,9bin okunma
Bir insanı sevmek, onu, zayıflıkları, zaafları, yanlışlarıyla birlikte kabul etmek demekti.
Reklam