Bir kimyacının biyolojinin o evrensel ve kadimilk sorusuna olan yaklaşımını içeriyor. Yaşam nasıl başladı?Canlı ve cansız moleküller nedir var mı? Kesinlikle ufuk açıcı...
İyi kitap, az sayfada meramını çok güzel anlatanlara zaten iyi yazar diyoruz. Sabahattin Ali de gerçekten iyi yazar keşke o melun, hain suikast olmasaydı.