İnsanlar her işin doğru dürüst bir amaç için olduğunu peşinen akıllarına koymuşlar bir kez. Birinin hoş olmayan bir iş yaptığını görünce o iş gereklidir deyip kendilerini sorunu çözdüklerine inandırıyorlar. Mesela madenden kömür çıkarmak çetin iştir ama zorunludur çünkü kömür bizim için gerekli bir şeydir. Lağımcılık hoş iş değildir ama birinin lağımda çalışması gerekir. Plongeur'ün (bulaşıkçı) işi için de aynı şekilde düşünülür. Bazı kimseler restoranda karınlarını doyurmak zorunda, bazı kimseler de haftanın seksen saatini onların tabaklarını temizleyerek geçirecek. Bu, uygarlık gereğidir; o halde sorgulanamaz bir durumdur. İşte dikkate alınması gereken şey de bu nokta.