Gazali diyor ki:
"Evet,ölüme mahkûm olduğu için,herşey boştur. Bu cihanın kaşânesi kum üstüne yapılmıştır.
Mazi ve istikbal, taraf taraf uçurumdur."
Hararet ve su, benim yatağım ve yastığımdır: yanmak ve boğulmak.işte benim ayinim!"
"İnsanlık öldü mü?"dedim.
"Yok,"dedi, "ölmedi, ölmedi ama,bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?"
#YaşarKEMAL vefatının 4.yıldönümünde saygı ve rahmetle anıyoruz.