Bir ömrün kısacık bir sürede geçip gittiğini çok erken anladım...Ama yarından çekinmenin nedeni şimdiki zamanı inşa etmeyi bilmemektir ve şimdiki zamanı inşa etmek bilinmeyince,bunu yarın yapılabileceği söylenir,ama buda berbat bir şeydir, çünkü yarının daima bugün olduğunu görmüyor musunuz?