Sorarlarsa, "Ne iş yaptın bu dünyada?" Diye, rahatça verebilirim yanıtını:
"Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."
"Şimdiye kadar rakıyı suyla, viskiyi buzla karıştırır gibi hafifletmek için hayatı da içkiyle karıştırmıştım. Ama artık hayatı sek içmenin zamanı gelmişti. Babamın "Artık büyüdün. Kendine bir rakı koy!" Dediği akşam geldi aklıma.
Biraz daha büyümüştüm. Hayatı ve dünyayı sek içecek kadar!"
"Ne yapıyorum ben yahu?" Diyorum.
Bu iyi bir fikir mi gerçekten? O silindiri o kadar çok istiyorum ki herhangi bir plan yapmadan hareket ediyorum. Bu, canımı tehlikeye atmaya değer mi?
Evet. Bu konuda bir şüphe kırıntısı bile yok.