Emrah

Aşık oldu. Herşeyin o insan karışısında değersizleştiğini fark etti, kendisini bile Düşündü;aşk,nefes gibi şart değildi, yaşatabilirdi. ama ne zaman öldürebileçeğini. ama ne zaman gideceğini söyleyemezdi. Beklide hiç gelmemişti? Yoktu aslında. Nerden bilebilirdi ki?
Reklam
özlemek ne garip. ölüyorum sanıyorsun, ama ölmüyorsun.
Ey dost! Derdin ne olursa olsun umudun her zaman Allah olsun.
1000Kitap

Emrah

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
3 günde okudu
·
2020 16. kitabı
Özdemir İnce
9/10 · 23 okunma
Her zorluğun sonunda doğan bir ışık vardır. Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içinde kaldıysa güle dokunmanıza çok az kalmış demektir.
Reklam