Aşık oldu.
Herşeyin o insan karışısında değersizleştiğini fark etti, kendisini bile
Düşündü;aşk,nefes gibi şart değildi, yaşatabilirdi. ama ne zaman öldürebileçeğini. ama ne zaman gideceğini söyleyemezdi.
Beklide hiç gelmemişti?
Yoktu aslında.
Nerden bilebilirdi ki?