E.A.

E.A.
@EmreAlan61
Yedik, içtik, güldük, ağladık, seviştik, doyduk belki ama okuyup doyamamak kadar keyif vermedi hiç biri.
Yediğinizden fazlasısınızdır aslında; bir anlamda sindirdiğiniz bilginin kendisine dönüşürsünüz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insan birçok kişi olarak doğar, tek bir kişi olarak ölür.

E.A.

, bir kitap okudu
7/10
·296 syf.·
3 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Ahmet Ümit
7.6/10 · 9,4bin okunma

E.A.

, bir kitap okudu
8/10
·208 syf.·
10 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Hakan Günday
7.4/10 · 9bin okunma
Hayatın da mesaisi olması gerektiğini düşündü Zargana. Yani yaşanacak zamanın tercih edilmesi gerektiğini. Gece ya da gündüz. İkisini birlikte yaşadığı için mutsuzdu insan. Kaldıramıyordu aynı hayatın içinde hem geceyi hem gündüzü. Onun için uyku vardı belki de. Ve onun için bu kadar mutsuzdu belki de uyuyamayan insanlar.