Ahmet Ümit de akıma uymuş Netflix dizileri tadında kitap yazmış; ilgi çekecek, kullanılacak her konu kullanılmış. Ülkemizdeki göçmen sorunuyla Almanya'daki gurbetçilerin durumlarının benzer olduğunun alttan altta vurgulanması çok sinir bozucu ve saçma. Kitapta ikide bir 'Türkiyeli' ifadesinin geçmesi bir o kadar sinir bozucuydu.
Polisiye roman okuduğumu hissemedim bir türlü; mitoloji bölümlerinin gereksiz uzun olması, sosyal mesaj göndermelerinin bir türlü bitmemesi... Kurgu idare ederdi ama beni pek etkilemedi.