Ahmet Ümit de akıma uymuş Netflix dizileri tadında kitap yazmış; ilgi çekecek, kullanılacak her konu kullanılmış. Ülkemizdeki göçmen sorunuyla Almanya'daki gurbetçilerin durumlarının benzer olduğunun alttan altta vurgulanması çok sinir bozucu ve saçma. Kitapta ikide bir 'Türkiyeli' ifadesinin geçmesi bir o kadar sinir bozucuydu.
Polisiye roman okuduğumu hissemedim bir türlü; mitoloji bölümlerinin gereksiz uzun olması, sosyal mesaj göndermelerinin bir türlü bitmemesi... Kurgu idare ederdi ama beni pek etkilemedi.
Bizi en çok üzen kişisel felaketler, içimizden atamayacak kadar güçsüz olduklarımız, kabul etmek istemesek de bizim de içinde rol almış olduklarımızdır.