📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O sıralar hizmetçiler ve uşakların benimle sürekli acıklı şeyler paylaşmalarına bozulurdum.Naif birini buna maruz bırakmanın ,insanın işleyebileceği en çirkin ve sefilce suç olduğu düşüncesini şimdi bile taşıyorum.
"Daha kötü ya! Çünkü küçük çapta aç gözlülük uğruna oynuyorsunuz" yanıtını her zaman aptalca bulmuşumdur.Sanki aç gözlülüğün büyüğü küçüğü var ve sonuçta aynı kapıya çıkmıyormuş gibi!