Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var..
Birkaç saniye içinde bile değişebilir bütün işler, bütün hesaplar ve bütün kader...
Oldurmaya çaliştiğin olmaz, imkansız dediklerin mümkün olur, sağlıklıdır ama başına kaza gelir, varlıklıdır ama umulmadık bir kayıp yaşanır..