Umutt

Umutt
@Emreee65
Bazen içimden gelenleri yazarım buraya. Montaigne olmaya gerek yok bizimki de kötü deneme..
"yaşamak için toprağımız olmayabilir, ama ölmek için toprak bulunur nasıl olsa "
Reklam

Umutt

, bir kitabı okumaya başladı
Tarık Tufan
8.4/10 · 8,6bin okunma
Annemin ölümünün dilbilgisi, grameri olmuyor ki Eda. İnsanın annesinin ölümü zaten hayatın anlatım bozukluğu.
Hırsızlar okumaz , okuyanlar da çalmaz... iyi geceler 1k . Bitti....
Kim bilir kaç kişi, ayrı yataklarda birbirine sarılarak uyuyordur. Özdemir Asaf
Reklam