eline sağlık tanrım leyla çok güzel olmuş
afiyet olsun insanlık.
içimizdeki dürtü bırakmıyor peşimizi. ne zamandır bakıyorum bana hiç yağmur düşmüyor.
olmuyor gerçekten. şimdi leyla var, burası iyi.
fakat yağmur yağmadan ıslanmıyor ki saçları,
yine de eline sağlık tanrım, yine de.
mesela münir özkul için gerçekten çok teşekkürler,
babam için kızgınım gerçi ama yine de;
leyla çok güzel. İbrahim Tenekeci