Umutt

Umutt
@Emreee65
Bazen içimden gelenleri yazarım buraya. Montaigne olmaya gerek yok bizimki de kötü deneme..
Konuş baba .. Onların beni anlamalarına imkan yoktu. İzaat vermeye de asla mecbur değildim. Sabahattin Ali
Reklam

Umutt

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.·
2019 24. kitabı
İbrahim Tenekeci
7.8/10 · 2.061 okunma
eline sağlık tanrım leyla çok güzel olmuş afiyet olsun insanlık. içimizdeki dürtü bırakmıyor peşimizi. ne zamandır bakıyorum bana hiç yağmur düşmüyor. olmuyor gerçekten. şimdi leyla var, burası iyi. fakat yağmur yağmadan ıslanmıyor ki saçları, yine de eline sağlık tanrım, yine de. mesela münir özkul için gerçekten çok teşekkürler, babam için kızgınım gerçi ama yine de; leyla çok güzel. İbrahim Tenekeci
"yaşamak için toprağımız olmayabilir, ama ölmek için toprak bulunur nasıl olsa "

Umutt

, bir kitabı okumaya başladı
Tarık Tufan
8.4/10 · 8,6bin okunma
Reklam