Emre

Emre
@Emrexguner
Gençliğimden zerre keyif alamıyorum..
Edebiyat
Reklam
Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına; ya zaman yanlıştır ya da insan.
Edebiyat
Hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa yoktu !
Bazen beklemek lazım, en güzeli için.
Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım.
Edebiyat
Reklam