Emre

Emre
@Emrexguner
Çok şey vardı anlatılacak. O yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı?
Reklam
yalnızlığı seviyorsam buna şaşmak mı gerekir? insanların yüzünde düşmanlıktan başka şey görmüyorum. oysa doğa daima bana gülüyor..
Gençliğimden zerre keyif alamıyorum..
Edebiyat
Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına; ya zaman yanlıştır ya da insan.
Edebiyat
Hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa yoktu !
Reklam