Derler ki hayat bir tiyotro, ve herkes kendi hikayesinde başrol.
Sahnedeyim ama bir kuklayım, kendi hikayede seyirciyim, bu bir sitem değil, dedim ya yorulmadım , düşmedim kalkmadim.Ben şavaşmadan kaybedenlerdenim ,başlamadan tükenenler.Sadece bana ayrılan sürenin sonunu bekliyorum perde kapansın alkış tufanı kopsun.
Ben başrolum ama sadece bir kuklayım.
_ Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmaman büyük aptallık.
+ Eğer biri beni düşürüyorsa hemen sonrasında bana uzatığı elini tutmamdır asıl aptallık.《YARALASAR》