Lider, kalabalıkların arasında "yalnız" bir insandır. Güler, söyler, kahkaha atar, bir çocuğu kucağına alır, bir ihtiyarın elini öper ama bütün bunlar seranomidir. O asla bir kişiyi sevgiyle kucaklamaz. Soğuk durmamak için sempatik olmaya kalkışır. Bunun için imaj yapanlar, danışmanlar tutar. Sürekli içten, duygulu, fedakâr, çalışkan,milleti için kendini fedaya hazır bir portre çizer. Cesaret ve dürüstlük timsali hamlelerde bulunur.
Hastalıkların eziyetlerin aslında maddi veya manevi sıkıntılarınızın en zor anında sizi rahatlatan bir düşünce veya his oluyor mu? İçinden çıkılmaz durumlardan nasıl kurtuluyorsunuz arkadaşlar?