Çok fazla da anlam yüklemeyin dünyaya.
Yarısı şükür, yarısı sabır...
Yarısı teselli, yarısı kahır...
Kimseyi de bilmeden yargılamayın,
herkesin derdi kendine ağır.
Anlatmak ve anlaşılmak için de fazla yormayın kendinizi, insanların yarısı samimiyetsiz,
diğer yarısı size sağır...
Ve unutmayın asla, Ne kadar zorlarsanız zorlayın sonuçta herşey olacağına varır...