Engin

Engin
@EnginHero
Aşk herkese iyi gelmez; bazı kalplerde sadece eksik olanı daha görünür kılar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı insanlar aşkı ister; ama aşkın insandan aldıklarını istemez.
Ayrılık
Ayrıldılar... Ve bir daha birbirlerini görmediler. Fakat ikisi de küçük derenin kenarındaki söğüdü ve orada geçirdikleri güzel ilkbaharı ve yazı unutmadılar.
En dip
En dibe vurmanın en iyi yanı artık düşecek yer kalmamış olması.
Yarım kalmıştı.
Büyük bir sevginin başına gelebilecek en büyük felaket gelmişti, yarım kalmış-tı. Yaşanmamış, bozulmamış, en yoğun haliyle bir gün öylece geride bırakılmış, hiç eskimemiş, sadece hayal edilmiş bir aşk...