Engin

"ne kadar güzelsin sevilay. ne kadar doğrusun. sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. ilk önce bunu yaparlar. sana ruhumu açmadan bil ki incinebilirim demek için. çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni."
Reklam
İyi ki seni tanıdım Jack...
10/10
·504 syf.··
Beğendi
·
2020 16. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2020 15:29
Merhaba değerli okurlar ve değerli kitapseverler. Öncelikle şunu belirtmek isterimki bu benim Jack London ile ilk buluşmam. Ve iyiki de böyle bir yazarla tanışmış onun böylesine muhteşem bir eserine erişme fırsatını yakalamışım bu beni çok mutlu etti. Ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki okuduğum birçok kişisel gelişim kitabından daha fazla yararlanmış olmanın mutluluğunu yaşamaktayım. Martin Edenin o inanılmaz mücadelesi o azmi kararlılığı gerçekten takdire şayan. Bir insanın gerçekten de hedeflerine odaklanırsa ve onu gerçekten isterse onu elde edebileceğinin en iyi göstergesi... Kişisel olarak çok faydalandı ve bana çok şey kattığını söylemeliyim. Ayrıca yazarın Kenendinde bu kitaba bişeyler katması kendi hayatından kesitler sunması bu eserin değerinin kat be kat artmasını da sağlıyor. Yani bu bir otobiyografik bir roman. Herkese keyifli okumalar diliyorum...
Martin EdenJack London · Koridor Yayıncılık · 2020135,2bin okunma

Engin

, bir kitap okudu
10/10
·504 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 16. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,2bin okunma
Sen piyonsun seni kaybedersem iki puanım gider. Ben ise Şah'ım beni kaybedersen oyun biter...
O güne kadar okuduğu kitapları, o sayfaların ona öğrettiği evreni, tüm arzularını, hayallerini ve az önce zihninde canlandırdığı, çamurları içinde bata çıka yürüyüp geçtiği o hayatın tek bir anına bile tanık olması halinde korkudan ölecek kadar duygusal, korunmuş ve kırılgan olan soluk tenli bir kıza olan aşkını hatırladı.
Sayfa 181 - Koridor yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat