Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak.
Keşke, bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz…
Herkeste oluyor mu bilmiyorum ama birinden hoşlandığınızda veya sevdiğiniz zaman sevdiğinizin sevdiği her şeyi seviyorsunuz. Normalde sevmeyeceğiniz şeyler bile bir anda gözünüze her şeyden çok daha güzel geliyor.Sevdiği kişiler,kitaplar,yazarlar,mekanlar,şarkılar... Her şey...