Herkeste oluyor mu bilmiyorum ama birinden hoşlandığınızda veya sevdiğiniz zaman sevdiğinizin sevdiği her şeyi seviyorsunuz. Normalde sevmeyeceğiniz şeyler bile bir anda gözünüze her şeyden çok daha güzel geliyor.Sevdiği kişiler,kitaplar,yazarlar,mekanlar,şarkılar... Her şey...
TÜKENİYORUZ
Ayrı ayrı yerlerde
örttük acılarımızı.
Hiç sevmemiş gibi,
Yüzümüze çarpıp
kapattık kapıları.
Her gün
biraz daha tükeniyoruz..
Oysa dibimizdeydi.
Yüreğimizde,
Gözlerimizdeydi.
O bitmez
tükenmez kavgaları
İçimizden atamadık...
Bir adımdı
belki mutluluk
Yakalayamadık...
Senden sonra
Sokak çocuğunun
gözlerini giyindi
yüreğim.
İçinden kayıp düşen
yıldızları tutmadı.
Saçlarına sızan
ışığı görmedi.
Enginlere açılan
rüzgarları yoktu...