Kitaplarla içiçe olmanın en güzel halini kitapseverlere kitap önerisi yapabilmenin keyfine vardığımda anladım. Her gelen kitapsevere nabza göre şerbeti en doğru bildiğim tadında veriyordum. Bazıları çocukları için kitap istiyorlardı. Yaşını, ilgi alanını sorarak kitap öneriyordum. Ve bir çoğunun meraklı bakışlarına şahit oldum. Kitaptan anlayan birinden kitap almanın bambaşka tadı olduğunu söyleğenler oluyordu. Kimisi, kitap seçimlerinde nerede yanlış yaptığını anlamaya çalışıyordu, bu konuda derin sohbetlerimiz oluyordu. Tabii saygı ve mesafeler çerçevesinde.
20 günlük serüvenimde anladım ki, yanılmamışım. Okuduğum kitapların bende iz bıraktığına dair düşüncem gerçekmiş. Ve 1k'da ismimin Kitabsever olması da boşuna değilmiş. Dünyaya bir daha gelemem belki ama ben kitaplı dünyalarda verimli olabiliyorum, bunu net anladım.
Son nefesime kadar, gözlerim nurunu kaybetmedikçe okumaya devam edeceğim biiznillah.
Kitabsever
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Konuşmak iyidir, peki ya susmak?
Bazen sesini duyurabilmek için susmak gerekiyormuş!
Galiba acılarımızı susarak yüreğimizin en derinlerine gömüyor ve sustuklarımızı duyan bir yüreğe ihtiyaç duyuyoruz.
Sustuğunuz yerden anlayanlarınız olması temennisi ile