Kavgayı çekecekti yönetmen
Karşılaştırdı kötüyle iyiyi
Kötü sırıtıyordu pis pis
İyi ise hiç konuşmuyordu
Derken birbirlerine girdiler
İyi, kötüyü hakladı
Kavgayı çekti yönetmen
İyi,
Koluna takıp ikinci rol kızını
Barın yolunu tuttu
Herkes ona hayrandı,
Jöndü,
Mutluydu, havalıydı.
Kötü,
Koltuğunda iki ekmekle
Yolunu tuttu evinin
Aç çocuklarının gözlerine
Bakamıyordu bir türlü
Utanıyordu
Kavgasına yenildiği için
Hayatın ve filmin
Erkenden yattı
Yönetmen
Yarın yeniden
Kavga için motor diyecekti
Sevgiyi çizecekti ressam
Bir denizin kıyısında