Ya arkadaş, çevreme bakıyorum, sonra dönüp sosyal medyaya bakıyorum ve harbiden hayret ediyorum.
Gerçek hayatta iki kelimeyi yan yana getiremeyen, karakteri, duruşu oturtamamış tipler buralarda bir bakıyorsun filozof kesilmiş, elitlikten kırılıyor.
Olduğu gibi görünmek bu kadar mı zor arkadaş, kendinden bu kadar mı utanıyorsun?
Sırf iki beğeni alacağım, millete havalı duracağım diye şekilden şekle girmek, olmadığın bir hayatın maskesini takmak dışarıdan o kadar komik ve acınası duruyor ki...
Hani 'maymun gibi' derler ya, tam olarak öyle.
Ben 'amaaan bana ne' deyip geçemiyorum abi, böyle yapaylıkları, bu tiyatroları gördükçe harbiden uyuz oluyorum, o insandan da direkt soğuyorum. 🤦♀️
Azıcık kendiniz olun ya, vallahi içiniz dışınız bir olsun, bu kadar kasılmaya değmez.
Vesselam …
(Yazım reelde çevre gözlemimden yola çıkarak yazıldı. Burada da illa vardır bu tipler.. alınıp dertlenmesinler lütfen)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hastalık sonrası (kanser) tüm bu uzun saçlarım döküldü hatta kel kaldım . Kemoterapi aldım çok yoğundu . Saçlar gitti kilo aldım hatta bir ara öleceğim sandım . İyileştim sonra çok zor oldu ama oldu işte . Bir yıl çalışamadım . İyileştikten sonra da evde durmadım . Her gün erkenden uyanıp şükrediyorm ve hayatıma devam ettiğim için mutluyum 🤍