@/beni anlayan tek dostuma;
Bir gece habersiz bize gel,
Merdivenler gıcırdamasın,
Öyle yorgunum ki hiç sorma
Sen halimden anlarsın.
Sabahlara kadar oturup konuşalım,
Kimse duymasın,
Mavi bir gökyüzümüz olsun, kanatlarımız
Dokunarak uçalım.
İnsanlardan buz gibi soğudum,
İşte yalnız sen varsın
Öyle halsizim ki hiç sorma,
Anlarsın.
Genel olarak sürükleyici ve içine çeken bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Okurken not alıp polislerle birlikte cinayeti çözme çabam beni eğlendirdi. Fakat katilin sonradan ortaya çıkan bir karakter olması teorilerimi çürüttü, buna biraz üzüldüm açıkçası. Tıp terimlerinin fazlasıyla yer alıyor olmasının da bir başka etkileyici yönü olduğunu söyleyebilirim. Yazarın dili olsun, seçtiği kelimeler olsun, hepsi kitaba o kadar gerçekçi bir hava katıyordu ki, resmen yaşıyorsunuz. Beni olumlu anlamda içine çektiğini söylüyorum, ne var ki kitapta yer alan bazı vahşet olaylarının herkesi içine çekeceğini de pek düşünmüyorum. Eğer sağlam bir mideniz varsa kesinlikle okunması gereken bir kitap diyebilirim. CerrahTess Gerritsen