GÜNAYDIN....☀️🦋
Ömür geçiyor. Bunu sıkça söylüyoruz belki. Yaşananlar, yaşanamayanlar, pişmanlıklar vesaire. İnsan şöyle bir durup düşününce kimine üzülüyor kimine gülümsüyor. Ali Teoman, "Yaptıklarından çok, yapmadıklarına pişman oluyor insan." diyor ya... Yapılmayanın telafisi olmuyor sevgili okur. Dilediğiniz gibi olsun her şey.
Alıntı
Ancak hayat dediğin nedir ki ? Anlaşılmaz bir sır. Kurduğumuz düzen hep öyle sürüp gidecek sanırız. Birden ip kopar, ışık söner, her şey darmadağın olur.