Erc@n

Erc@n
@Ercanozer
Okumadan geçen bir gün, manzaraya nazır ama zerre zevksiz, yavan bir ekmek gibi lezzetsiz. Erc@n
... kayıtlara şoför diye yazılmıştır. Evi sırtındadır yani; nerede olursa olsun, nereye giderse gitsin yerindedir.
Sayfa 33 - Everest
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... muhtar tespihini şıklata şıklata gelip berberin yanma oturmuş, ona çay ısmarlamış ve berberlerin her zaman birbirlerinin kokusunu alabileceklerini düşünerek Nuri'yi sormuştu.
Sayfa 31 - Everest
Edebiyat
Böyle nereden gelip nereye gidiyorsun?... Uzaklardan geliyorum. Nereye gittiğimse meçhul...
Sayfa 31 - Everest
Edebiyat
Bu köyde doğup büyümüştü sanki; çınarın hışırtısı kulaklarını, damların köy meydanına akan beyazlığı gözlerini, toprağın cayır cayır yanan soluğu tenini hiç etkilemiyordu. Belki de bu yüzden, o gün bekçiden başka hiç kimse bir yabancıyla aynı yerde bulunmanın tedirginliğini duymamıştı kendinde.
Sayfa 30 - Everest
Edebiyat
... sorulara kısa kısa yanıtlar vererek kendini inatla kendinde gizliyordu.
Sayfa 30 - Everest
Edebiyat