"Yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar ACI olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu Dünya'nın şahidi olmaktı."
Ama bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur.Macera ise büyük bir ibadettir;çünkü O'nun eserini tanımanın başka bir yolu olduğunu görebilmiş değilim. Kendi payıma ben, dünyayı rüyalarıma keşfetmeye çalıştım. Bu, yeterince cesur olmadığımın bir göstergesi olabilir. Aynı hatayı senin dr yapmana yolaçmak istemiyorum. Sana izin veriyorum, git. Git ve benim görmediklerimi gör, benim dokunmadıklarıma dokun, sevmediklerimi sev ve hatta bu babanın çekmeye cesaret edemediği ACILARI çek. Dünyadan ve onun binbir halinden korkma.