Evet kötü bir hikaye denilemez, ancak Amerika’da bestseller olacak bir hikaye hiç değil. Dili akıcı mı ?evet lakin kahvenizle yudumlanacak bir hikaye de değil. yer yer sizi geren bir öykü olsa da, ilk sayfadan sonu belli bir kitap. Belki doğru hikaye, doğru olay örgüsü, yanlış yazar ya da yanlış çevirmen.
Daha ilk sayfayı bitirdim. İlk izlenim; hep işk sayfasından beni kendine çekecek bir kitap arıyordum, bulmayı başardım ! Nadiren bir kitap ilk sayfasından ilgi uyandırır bakalım devamı nasıl gelecek
Yaşam şeklimi yeniden yapılandırdı. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Dili o kadar kendine çeken bir yapıda ki nasıl başladım, ne zaman bitirdim hiçbir fikrim yok:)