Hakikaten insan(ı yaratmamızdan önce) üzerine öyle uzun bir zaman gelip geçti ki henüz (o vakitlerde insan daha yaratılmadığından) anılan bir şey değildi.
Kendilerine Tevrat('ın emirlerini yerine getirme görevi) yüklenip de sonra taşımayan (onunla amel etmeyen)lerin durumu,tıpkı (bilinçsizce) ciltlerle kitap taşıyan eşeğin durumu gibidir.